Andra advent

Sa var aven andra advent nu over och imorgon ar det bara 2 veckor kvar tills jag aker hem :-) Har ingen riktig adventsljusstake forrutom min elektriska i fonstret men har tant tva stycken ljus i alla fall :-) Nu ska jag hanga lite tvatt och sedan lasa och sova! Vi hors imorgon kvall nar jag kommit hem fran praktiken. Hoppas jag inte kommer vara alltfor trott imorgon bitti, kommer inte ens ihag senaste gangen jag var uppe sa tidigt. Hoppas ni haft en mysig kvall, det hade vi hemma hos Luke's foraldrar. Luke har bestallt min julklapp ikvall sa nu ar han hemlighetsfull :-) Han har aven visat mig vad han sjalv vill ha sa det ar val bast att jag fixar det :-) Sov sa gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0