Drinks in Camden

Var jattemysigt pa Ambiente igar kvall, jatteliten men gullig restaurang med en massa gott att valja mellan pa menyn! Idag hade vi en jattekort dag i skolan, 9.30-11 endast! Efter det sa motte jag Tess i Finchley Central. Kopte ett par gulliga skor som jag ska ha pa mig ikvall, visar dem imorgon. Efter det sa at vi lunch pa ett cafe har i narheten. Tog en chevre sallad som var dyr men det var det vart for ahh vad god den var! Vi drack ocksa den basta varma chokladen nagonsin sa kommer definitivt ga dit igen, kan inte komma pa vad det heter nu bara.

Tess gick hem for ett litet tag sedan sa nu ska jag strax borja gora mig i ordning. Ska ata middag ocksa innan jag beger mig mot Camden for drinkar med tjejerna fran uni!

Luke maste stanna kvar i Birmingham ikvall ocksa men imorgon kvall kommer han tillbaka! Imorgon pa dagen ska jag aven klippa mig, laskigt! Har nu bestamt mig for axellangd ungefar och blonda slingor, ska inte gora nagra etapper. Men far se vad min frisorska sager saklart. Ska bli laskigt men spannande, vi hors imorgon i alla fall innan dess! Ha en underbar fredagskvall, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0