Fjarde advent

Sa var det bara en dag kvar, inatt aker jag hem! Ska bestalla taxi for att aka hem till Elin klockan 3 inatt, far sova pa planet och bussen till Stockholm :-) Vi ska hem till Luke's foraldrar om ett par timmar och byta julklappar, senare ikvall ska dem bjuda oss och Luke's bror och hans flickvan pa middag pa en jattebra restaurang har i narheten. Blir nog inte sa sent sa far packa klart nar jag kommer tillbaka ikvall, tankte kora bil sa ska inte dricka nagot i alla fall tankte jag. Nu ska jag hanga tvatt, dammsuga, packa lite till, duscha och gora mig fin med harinpackning, peeling, mala naglarna, plocka ogonbrynen etc etc!!! Sedan ska jag aven prata med mammi ocksa! Kommer nog inte blogga nagot mer nu forran jag ar i Sverige sa ha en underbar forsta advent sa hors och ses vi nar jag kommit hem ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0