Aret som har gatt

Nu ar det inte manga timmar kvar tills ett nytt ar borjar, ska bli spannande att se vad det kan fora med sig :-) Har funderat lite pa det gangna aret och nar jag tanker efter ar det faktiskt en hel del som har hant:

I januari sa flyttade Luke och jag antligen efter nastan fyra ar tillsammans till var forsta egna lagenhet, underbart! Februari spenderades mest med att fixa i nya lagenheten. I mars firade vi hela fyra ar tillsammans. I april akte jag hem till Sverige och nar jag kom tillbaka hade Luke renoverat klart hela lagenheten och gjort iordning sa otroligt fint, blev sa himla glad ♥ Luke fyllde sedan 26 ar i maj. I juni fortsatte det mesta som vanligt och jag hade lyckats ga ned 6 kilo i vikt. I juli hade vi gigantiskt prov i skolan som jag var supernervos infor, dessutom fyllde jag 24 ar. Mamma, pappa och Rickard kom aven och halsade pa hemma hos oss i London. I augusti akte jag och Luke till Sverige och sedan direkt darifran till Azorerna for att fira pappas 50 ars dag, var verkligen en underbar semester. I september inleddes mitt tredje och sista ar pa min barnmorskeutbildning vilket kandes bade spannande och laskigt! I oktober friade Luke till mig och jag svarade ja ♥ November flot pa valdigt snabbt tycker jag och jag gick ned 7 kilo till i vikt under hosten. Sedan kom december med sno och vi akte hem till ett underbart vintrigt Sverige dar vi nu befinner oss for att fira in det nya aret!

2009 har varit ett ar i karlekens tecken tycker jag nar jag laser det jag skrivit om flyttning, fyra ar tillsammas och forlovningen ♥ 2010 kanner jag pa mig och hoppas kommer bli ett underbart ar. Bade Luke och jag kommer vara klara med vara utbildningar och forhoppningsvis kommer jag fa ett jobb som jag trivs med. Planerar ocksa att antligen bli nojd med min vikt lagom till sommaren :-) Valkommen 2010!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0