Igar kvall

Blev sa himla stressigt igar kvall helt plotsligt. Ata middag, sa kom rormokaren och ville fixa nagot, jag skulle lagga rent i sangen och gora mig i ordning! Haha hann inte nagonting sa vi fick sova utan lakan, orngott och paslakan i natt! Efter en kort taxiresa sa kom vi hem till Luke's kompis i alla fall, lite sena dock! Overrsakningen var som vi trodde Luke's kompis James! Han har jobbat utomlands i nastan ett ar nu och Luke har saknat honom jattemycket! Var jattekul att traffa honom och efter lite plockmat och vin/shots akte vi till en pub i narheten allihopa dar dem visade boxningen som var igar kvall. Blev inte sa jattesent men jag ar inte direkt van att ga ut tva kvallar i rad haha! Mar helt okej dock idag :-)

Efter frukost har sa ska jag fixa lite hemma, lagga rent i sangen bland annat haha! Sedan blir det nog en powerwalk aven idag och sa ska jag prata med mammi. Senare ska vi hem till Luke's foraldrar pa middag och sa X Factor resultaten aven fast vi missade det igar kvall. Imorgon borjar jag 07:45 pa neonatala avdelningen, faktiskt pa ett annat sjukhus som ar lite narmare an vart jag vanligtvis har min praktik. Tva veckor ar jag dar och sedan ar det jullov, antligen! Nu ska jag visa bilder pa mitt har :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0