Julklappar online

Blev en harlig sovmorgon aven idag, usch imorgon blir det tidigt igen! Idag sa jag fortsatta stada lite har hemma eftersom det inte blev klart igar och tvatta. Vid klockan 3 ska jag ivag till praktiken en snabbis eftersom en av mina caseloads har en tid med min mentor. Under varat program sa ingar det att folja 5 stycken caseloads under deras graviditet, vara dar pa deras forlossning och sedan besoka dem hemma med nya bebisen :-)

Har inte kopt sa manga julklappar an i ar, bara lite smasaker mest. Luke tar hand om alla klappar till sin familj har och jag ska ju handla nar jag kommer hem till Sverige. Luke har handlat jattemycket online i ar vilket ar valdigt praktiskt tycker jag. Ska bestalla en julklapp till Luke nu som han har sagt att han onskar sig :-)

Idag ar det alskade mammas fodelsedag! Har skickat ett paket som jag hoppas kommit fram, ska prata ikvall efter fodelsedagsfikat :-) Massa grattis mammi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0