Marley & Me

Luke och jag kollade pa Marley & Me i sondags, kopte ju den pa dvd for ett tag sedan. Hade hort att den skulle vara sorglig pa slutet men det har var jag inte forberedd pa! Jag grat hysteriskt, usch vad sorglig den var. Fick mig att tanka pa varan lilla hund Viktor som dog for nagra ar sedan nu :-( Luke tyckte ocksa det var jattesorgligt eftersom hans katt Simba dog nyligen. Usch, man blir sa himla fast vid sina husdjur! Dem ar verkligen som familjemedlemmar! Varje dag brukade jag ga ut med Viktor efter skolan och ta hand om honom. Mamma och jag brukade alltid prata med honom som om han var en manniska och jag brukade alltid beratta hemlisar for honom :-) Langtar verkligen efter att ha en hund igen och jag hoppas mamma och pappa kommer sla till snart! :-)



Man ser den inte sa bra har men Jennifer Aniston hade varldens finaste brollopsklanning.

Idag flyttar min lillebror Rickard in till lagenheten som han kopt nyligen. Gud jag kan inte forsta att han ar 21 nu, med flickvan och lan pa lagenhet! Tiden gar sa himla fort! Mamma och pappa ar sa ledsna over att han ska flytta med det ar ju ett naturligt steg att ta. Jag var ju bara 19 nar jag flyttade men nu nar bada barnen ar utflugna kommer det nog kannas valdigt tomt for dem :-( Ska bli saa roligt i alla fall att se Rickards lagenhet i jul!

Nu ska jag kika lite pa The Hills och efter det blir det dags att sova, godnattkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0