Namnsdag

Sa skont med sovmorgon och att inte ha sa mycket att gora idag :-) Mammi skickade sms imorse och gratulerade mig pa Anna dagen, det hade jag glomt bort :-) Nu ar det 11 dagar kvar tills jag aker hem, vill bara att tiden ska skynda pa sa att det ar dags att aka och borja fira jul!

Det gar lite segt med dieten nu for tillfallet tycker jag men ju mer man gar ned desto svarare ar det verkar det som. Hade garna velat ga ned mer innan jag aker hem men ska satsa pa 2 kg till i alla fall och det kommer jag vara jatteglad med om jag fixar det. I jul tanker jag ata vad jag vill och sjalvklart far jag rakna med att ga upp lite da. Men sedan blir det hardkorning nar jag kommer tillbaka till vardagen i London. Da ska jag ga ned allt jag vill tills jag aker hem till Sverige nasta gang vilket blir efter 11 veckor. Sedan ar jag forhoppningsvis redo for Beach 2010 :-)

At aggsmorgas med citronvatten till frukost och nu ska jag gora mig iordning och kila till Tesco. Sedan ska jag stada upp lite i lagenheten och ga pa powerwalk senare innan Luke kommer hem. Ar sa underbart att han ar hemma varje kvall nu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0