Romme imorgon

Idag blev det annu en harlig sovmorgon, man gar ju och lagger sig sa mycket senare nar man har semester tycker jag sa sova behover man :-) Sedan blev det en promenad hem till min lillebror dar vi fikade. Efter det sa at vi pizza till middag, saa mycket godare an i England. Jag tog en vegeteriana, mums!

Kvallens planer ar bara att snart tvatta haret och packa infor Romme imorgon! Luke langtar sa mycket, att aka skidor ar det han har sett mest fram emot av allt har i Sverige. Vi aker imorgon bitti och kommer hem onsdag kvall sa Luke och Michael kommer kunna aka skidor i tva dagar. Sara och jag har inte tankt att aka sa imorgon blir det nog en mysig promenad i snon och sa far vi hitta pa nagot annat medan killarna aker! Pa onsdag ska vi in till Borlange och shoppa, dem har ett kopcenter dar sa ska ta med mig mina presentkort som jag fick i julklapp och se om jag kan fynda nagot! Skulle vilja ha en lang, mysig, rutig skjorta som man kan ha till leggings! Vi hors pa nyarsafton nar vi ar tillbaka, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0