Sno i London

Det snoade har nar jag skulle till Ikea tidigare och ar saa kallt ute!!! Sedan blev det mest snoblandat regn :-( Har lite ont i halsen, har druckit en massa varmt idag men hoppas bara att det inte kommer bli nagot av det... Nu ska jag diska och fixa lite hemma och sedan ta en dusch innan jag ska hem till Malin pa julmiddag! Vi har kottbullar, korv, potatis, lax, sill och en massa annat gott! Therese har julbakat sa ska verkligen bli jattegott med allting! Fanns dock ingen julmust pa Ikea vilket var en besvikelse sa det far bli Cola istallet! Ha en mysig kvall, vi hors imorgon kvall efter praktiken eller pa fredag om jag ar jattetrott :-) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0