Trottis

Nu ar vi tillbaka efter en mysig mini resa till Romme, var jattekallt dar och fint med en massa sno. Sov inte sa bra natten innan vi akte och pa hotellet sov jag ocksa jattedaligt, duschen lackte och droppade heeela natten! Sa nu ar jag sa himla trott, Luke har redan somnat. Igar kvall blev det taco buffet pa hotellet, mums! Sedan ett glas vin framfor den oppna spisen :-) Sa idag shoppade Sara och jag medan killarna akte skidor, vi hittade en held del fint bada tva. Mycket fika blev det ocksa med varm choklad och te! Alskar att fika, saknar verkligen det i London dar det ar mer av en pub kultur och inte sa vanligt med mysiga fik. Har fikat har igen nu med te och chokladdaim och last mina favoritbloggar, ska strax ga och sova sa att jag ar utvilad infor imorgon och sista dagen pa 2009!



Mysigt framfor oppna spisen pa hotellet.



Fina Sara och jag.

Ett av plaggen fran dagens shopping, fin till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0