4 weeks to go

Nu har vecka 48 borjat och bara 4 veckor kvar tills jag aker hem, langtar sa mycket!

Idag har jag varit saa trott efter starten i morse klockan 5! Ar alltid sa svart for mig att somna om direkt nar jag ar tillbaka sa blev bara en timma ungefar tror jag. Trakig forelasning i skolan pa eftermiddagen hjalpte inte heller :-) Sedan har jag bara handlat mat efter uni, blev hur mycket som helst men hoppas att det racker ett tag nu i alla fall! Lagade taco kottfars till middag som jag hade till sallad, tomat, gurka, lok, ost och latt creme fraiche! Mums, var super gott! Far bli det till lunch imorgon ocksa eftersom jag har rester. Nu ska jag rycka upp mig har och stada upp lite, sedan planerar jag att forhoppningsvs sova innan klockan 10! Gud vad skont det skulle vara! Hors imorgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0