Bonfire night

Det har smallt fyrverkier har i London nu i flera dagar, dem firar verkligen stort har nar det ar Bonfire night!

Efter praktiken idag handlade jag lite, sedan blev det en dusch och pa med myskladerna! Blev ingen pizza igar sa det slog jag till med ikvall istallet. Bara en kopt Quattro Formaggio fran Tesco's men god var den! Sedan slank det aven ned choklad och chips med dipp sa nu kanner jag mig allmant proppmatt!

X Factor var jattebra ikvall med movie night, min nya favorit ar Joe! Vill att han ska vinna, han har sa himla fin rost. Luke har gett sig ut for att kolla pa nagon boxningsmatch sa jag tankte bara ga och lagga mig strax. Imorgon ar det sista dagen pa praktiken! Det ar aven Fars Dag, har skickat kort till pappi och ska aven saklart prata med honom imorgon tankte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0