Busy morning

Idag ar det studiedag igen, skont med 4 dagars helg! :-) Men har lite jag maste plugga dock. Idag har jag massa att fixa och har redan klarat av en del. Vaknade vid 8 och efter frukost akte jag och tvattade bilen forst. Det behovdes verkligen! Nu ar den alldeles ren och fin och luktar jattegott! Sedan kilade jag in pa Homebase och hittade en mini julgran till bra pris! Efter det handlade jag lite pa Tesco's och kopte vita gardiner pa Argos.

Har nu atit lunch som bestod av smoothie, mandariner och svensk brod fran Ikea med smor och ost, mums! Nu ska jag stada upp har och pynta lite, jag kan inte vanta tills pa sondag haha. Senare blir det powerwalk och sa ska jag hamta Luke. Ikvall ska Luke ut pa en leaving do med jobbet sa jag tankte prata med mammi eftersom det inte blev av igar, plugga lite forhoppningsvis och kanske kolla pa Marley and Me som jag kopt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0