Forsta advent

Idag ar det forsta advent, gud sa fort tiden gar! :-) Idag har jag varit och bytt nagra toppar pa H&M till annan storlek. Hittade tva par tjockare leggins och en fin, gra klanning som jag kopte ocksa. Nu kommer Luke hem strax sa det blir nog en lugn sondag med film idag. Han mar inte sa bra efter igar textade han mig och sade haha! Sa har fint blev det nar jag julpyntat lite:

 


Advents ljusstake och stjarnor i fonstret. Man ser nagra om ni kollar noga :-)


Mini granen och fina ljus.


Tomte pa min spegel i sovrummet.

Lyssnar lite pa julsanger har nu ocksa sa det ar juligt varre! Ska laga lite lunch strax, hoppas ni far en underbar forsta advent!


Kommentarer
Postat av: sofia

hej anna! vart hittade du din advents ljustake?

hittar inga har =(

vill med ha ju. jattefint med julpynt! =)



kram Sofia

2009-11-30 @ 18:16:49
Postat av: Anna

Hej Sofia! Den ar fran Ikea, kopte den forra aret. Nar jag var dar i torsdags sa sag jag ingen exakt likadan men liknande i alla fall. Sa det finns fina dar! :-) Kram!

2009-11-30 @ 19:50:51
URL: http://annathereseelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0