Fredagsmiddag

Lagade jattegod kyckling med mozzarella, tomat och bacon. Till det sa gjorde jag aven en graddsas och sallad och Luke fick ris till. Blev jattegott maste jag saga! Nu ska jag ta och diska strax, sedan plugga en liten stund och efter det en dusch och pa med mysklader! Ska efter det kolla klart pa det sista avsnittet av Collision som jag foljde forra veckan. Luke har fullt upp med sitt Playstation har vilket jag tror han saknar nastan mer an mig nar han ar i Birmingham haha!

Imorgon ska jag eventuellt till praktiken nagra timmar, inte riktigt klart an. Efter det blir det nog en lugn lordag med powerwalk kanske och sedan X Factor! Hoppas ni har en mysig fredagskvall, hors imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0