Friday night in!

Julpyntningen blev valdigt fin tycker jag, ska visa bilder vid ett annat tillfalle. Dock tog det jattelang tid med stadning, byta gardiner och fixa allt sa det blev ingen powerwalk. Far bli pa sondag istallet tror jag. Nu sitter jag har och kollar pa reprisen av X Factor, vill se Joe sjunga igen. Han har en sa himla fin rost tycker jag. Sa vantar jag pa att mammi ska ringa mig sa vi far prata en stund. Det blir en lugn kvall har med lite gott vitt vin. Smorgasarna fran Ikea som jag har ost och smor pa ar sa himla goda, har atit tre stycken idag!!! Denna helgen blir nog inte sa bra for min diet men jag far ta nya tag pa mandag, da ar det 3 veckor kvar tills jag aker hem :-)
Hoppas ni far en underbar fredagskvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0