Hot Chocholate

I mandags borjade jag ju med mina shakes som jag kopte. Dem ar faktiskt helt ok, definitivt dem godaste jag testat i alla fall. Borde gjort dem istallet for Cambridge dieten, hade varit mycket billigare ocksa! Det ar i alla fall ett pulver som man blandar med varmt vatten sa att det blir som varm choklad. Smakar nastan som det ocksa :-)

Har dock inte kunnat gora en enda dag med bara shakes sedan i mandags, ar for jobbigt tycker jag och tycker om mat alldeles for mycket! Sa har lagt till lite annat och druckit ungefar tva stycken om dagen. Fast igar drack jag inte nagon alls. Men det verkar definitivt funka i alla fall sa far se om jag fortsatter. Nu har jag gatt ned 12 kilo totalt och ville egentligen ga ned 12 till innan jul men tror att det ar lite val optimistiskt. Det ar ju trots allt bara 6 veckor kvar haha! Sa istallet for att kanns mig besviken over det sa tanker jag bara positivt pa hur mycket jag redan gatt ned och att jag verkligen kan se skillnad pa klader etc. plus att jattemanga kommenterat vilket ar jatteroligt :-) Nu forsoker jag med 9 kilo till jul i alla fall, blir lite mer an ett kilo i veckan da vilket anda ar valdigt svart! Men vi far se i alla fall! :-) Blir glad om jag kan komma i mina gamla jeans i alla fall :-)

Nu ska jag kika lite pa The Hills tankte jag pa laptopen och efter det blir det gardagens Don't Tell the Bride och sedan tredje avsnittet av Collision! Nu kom jag pa att mammi nog skulle ringa ocksa! Ha en mysig kvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0