Jaa!

Min laptop crashade igar kvall men nu har Luke's pappa fixat den. Allt han gjorde var att blasa bort damm pa batteriet, det hade jag aldrig tankt pa. Hoppas bara att den fortsatter fungera nu, visste inte vad jag skulle ta mig till igar kvall haha.

Tjejkvallen i tisdags hemma hos Elin var jattemysig! Igar var jag i skolan som vanligt och sedan blev det en lugn kvall hemma bara. Idag har jag haft studiedag sa tog en harlig sovmorgon och sedan pratade jag i telefon med alskade Sara! :-) Det var en underbar start pa dagen! Sedan har jag fixat lite hemma bara, snart blir det powerwalk och middag. Kollar nog pa nagon film senare tror jag och imorgon kommer ju Luke hem! :-)

Igar fick vi forresten var nya kyl, antligeeeen! Har vantat lange pa den kan jag ju saga, det ar inte alls lika bra standard har i London nar man hyr lagenhet som det ar i Sverige. Fick aven ett paket av mammi, i det lag det bland annat detta:



Nu tankte jag visa lite bilder fran i lordags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0