Julen ar har ♥

Elin och jag akte till Ikea, kom hem lite efter 9. Kopte bara lite ljus och sa sjalvklart en hel del fran matbutiken. Pepparkakor med apelsinsmak, daim, blabarssylt och kaviar bland annat!

Forsta advent pa sondag och da tycker jag att man far borja pynta och vara julig hur mycket man vill :-) Jag har alltid alskat julen och det har inte andrats genom aren :-) Ar en sa mysig tid med nara och kara, all god mat, julpynt, tanda ljus och sno forhoppningsvis! Det har ar min och Luke's forsta jul som vi bor sjalva i var lagenhet och aven om vi ska fira i Sverige vill jag anda gora det mysigt har! Har kollat runt lite efter en mini julgran som maste inhandlas innan sondag sa att vi kan pynta den :-) Har redan kopt nagra stickers som man ska satta fast pa fonstret, ska visa sedan hur fint det blir.

Kanner mig jattetrott nu efter dagens shoppning sa ska nog sova om ett tag. Imorgon kommer Luke hem ♥



Sa har sag jag ut idag i min svarta klanning och gra kofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0