Klippning?

Hemma fran shoppingen igen. Pa Primark kopte jag gardiner till varat vardagsrum, lite smasaker som harnalar etc. och lite underklader. Sedan kikade vi in pa H&M ocksa dar jag hittade flera enkla toppar som jag kan ha till vardags, perfekt! Sedan var det bara att skynda sig hem till rormokaren som ar har nu. Senare ska jag forst prata med mammi och sa tankte jag aka till Ikea ikvall. Ar sa skont att ga dar pa kvallen nar det ar folktomt!

Funderar pa att klippa mig lite kortare, laskigt eftersom jag har haft langt har sa lange nu. Men ibland kanns det som att det bara hanger dar och eftersom jag inte brukar locka eller platta haret forrutom nar jag gar ut sa blir det inte sa mycket av en frisyr liksom. Sa nu tror jag att det blir lite nedanfor axlarna och uppklippt, jag hoppas jag inte angrar mig bara!!! Men det vaxer ju ut igen som Elin och Sofia sager :-) Kul med en forandring i alla fall! Sa tankte jag gora blonda slingor ocksa. Skulle garna ha nagot i stil med alla fina frisyrer som Jessica Simpson har haft, alskar verkligen hennes har!

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0