Mysig lordag

Idag blev det en ordentlig sovmorgon, sa skont! Luke akte ivag redan vid 9 i morse. Han ska pa killhelg med sina vanner i Bournemouth. Ikvall ska dem ha Bad Shirt Night viket innebar att dem alla delat upp sig i par och kopt hemska skjortor till varandra som dem ska ha pa sig nar dem gar ut ikvall. Haha den som Luke kopt ar den fulaste nagonsin! Ska bli roligt att se bilderna haha.

Sjalv ska jag tillbringa lordagen med att umgas med Molly, en av dem andra flickvannerna. Vi ska kika i lite affarer, fika, kopa med oss nagon god middag och sedan kolla pa X Factor hemma hos Molly ikvall. Jag ska aka och hamta henne strax efter att jag fixat upp lite har hemma och gjort mig i ordning. Ha en mysig lordag sa hors vi igen imorgon! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0