Ny vecka

Vecka 47 har borjat och endast 5 veckor kvar idag tills jag aker hem, langtar!!! Idag har jag varit trott, har fortfarande inte aterhamtat mig fran somnbristen i lordags natt sa nu tankte jag ga och sova tidigt har snart.

Idag har jag varit i skolan pa formiddagen, kom hem efter 1 och da hann jag bara ata lite soppa till lunch och sa bar det ivag till praktiken dar jag skulle traffa min mentor. Sedan storhandlade jag pa vagen hem, kom inte hem forran vid 7 och da lagade jag middag och sedan pratade jag med mammi! Skulle egentligen stadat men det far jag hinna med imorgon istallet :-)

Den har veckan har jag bestamt mig for att borja LCHF (low carb high fat) igen istallet for att halla pa med shakes! Dem ar helt ok men tror inte att det kommer funka eftersom jag blir sa trott och pa daligt humor nar jag inte far ata. Sa det klarade jag ju av lange haha! Nu ar det som sagt 5 veckor kvar till jul och ska verkligen forsoka vara duktig har nu. Far se om LCHF kan vara nagot, har testat det forrut men tror inte att jag var tillrackligt strikt den gangen. Nu blir det inga kolisar overhuvudtaget, far se om jag kan fixa det :-) Har laddat upp kylen med en massa gitt i alla fall: flaskfile, kottfars, kraftstjartar och lax bland annat!

Alskar min ring sa himla mycket pa tal om nagot annat, hamtade ju den i lordags och den ar sa vacker och sparkly. Kan inte sluta titta pa den! Sov sa gott sa hors vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0