Skona sondag

Hej bloggen! Har tog vi en ordentlig sovmorgon, gud sa skont! Gick upp runt 11 tror jag sa ar helt utvilad nu. Har pratat med Sara pa Luke's playstation alldeles nyss, teknikens under! :-) Idag har jag inga som helst planer alls, underbart!

Det var jattedaligt vader nar vi vaknade, regnade och blixtrade till och med! Men nu ar det helt plotsligt jattefint och soligt, ser verkligen mysigt ut! Sa tankte kla pa mig traningskladerna nu och ta en powerwalk med min Ipod! Efter det blir det en dusch med peeling och inpackning. Sa tankte jag aven mala naglarna, Luke far mala mina tanaglar haha. Det ar sa svart att gora det sjalv! :-)

Igar kvall skulle Luke laga kyckling till middag, han foljde receptet till punkt och pricka men sedan nar vi skulle ata sa var den anda ra i mitten!!! Sa det var bara att slanga och sa bestallde vi pizza istallet. Mmm det var jattegott, forsta gangen jag at kolhydrater pa hela veckan. Men nu kanner jag mig sa trott pa allt vad fett heter sa fortsatter nog inte med LCHF nasta vecka. Haha vad bra det gar for mig! Tror det som jag tycker mest om anda bara ar att rakna kalorier, da far man ju ata vad man vill i alla fall. Idag blev det Jordan's flingor till frukost, te och citronvatten. Ska verkligen forsoka dricka tva liter vatten om dagen nasta vecka, mar sa mycket battre da och det ar sa gott med citronvatten dessutom!

Senare ska vi hem till Luke's foraldrar i vanlig ordning och ata middag. Hoppas ni far en mysig sondag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0