Sunday dinner

Puh sa var praktiken slut!!! Hade garna haft lite ledigt nu i nagra dagar men imorgon ar det en ny vecka som borjar och har forelasningar varje dag! Idag var jag hemma tidigt i alla fall sa det var skont. Tog en lang dusch med peeling, har borjat gora det tva ganger i veckan och ar verkligen jattebra for hyn tror jag. Efter det sa hann jag inte gora sa mycket mer innan vi skulle hem hit till Luke's foraldrar pa roast dinner.

Senare blir det X Factor resultat och ska aven prata med pappi sa jag kan gratulera pa Fars Dag! :-)

Imorgon borjar som sagt en ny vecka och tankte testa shakes nu i veckan och se om jag kan satta nagon fart pa viktnedgangen! Gar lite segt just nu och kanns som att jag statt still pa samma vikt i evigheter sa blir nog bra att testa nagot nytt hoppas jag. Men kommer fortfarande ata lunch nar jag ar i skolan, blir for jobbigt annars tror jag. Sedan pa helgen kommer jag nog ata som vanligt med.

Nasta lordag ska Luke och jag ha lite forlovningsfirande med vanner vilket ska bli valdigt trevligt. Blir nog manga som kommer forhoppningsvis sa vi tankte boka bord pa nagon trevlig restaurang. Far fundera ut i veckan vad jag ska ha pa mig och pa fredag far jag antligen hamta ringen! :-) Ha en mysig kvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0