Trott!

Var helt slut igar kvall och imorse vaknade jag samtidigt som Luke 05:30 nar han skulle upp och sedan kunde jag inte somna om pa ett tag. Det resulterade i att jag vaknade upp helt yrvaken nar mitt alarm ringde efter att antligen ha kunnat somna om. Har varit trott hela dagen efter det :-( Kom hem fran uni for ett tag sedan och tankte ta en liten nap nu. Senare maste jag stada upp har hemma och plugga lite.

Tva intressanta saker pa tv ikvall sag jag sa dem tankte jag kolla pa. Den forsta en dokumantar om for tidigt fodda bebisar i UK och den andra en ny kriminalserie som borjar ikvall, verkar spannande sa ska se om det kan vara nagot for mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0