Aaaj!

Glomde beratta vad som hande tidigare ikvall! Ibland undrar jag hur dum jag kan vara? Nar jag kom hem efter min powerwalk skyndade jag in i badrummet for att ta ut mina linser och ta bort mascaran innan duschen. Brukar alltid anvanda wipes for att ta bort smink men nu hemma i Sverige kopte jag en remover pa flaska sa jag vet inte om det var detta som gjorde mig forvirrad. Tog nagra bomullspads i alla fall och sedan hallde jag pa nagellacksborttagning (!!!) och hann inte tanka efter innan jag borjade gnugga mitt ena oga. Precis nar jag borjat sa forstod jag vad jag holl pa med och borjade skrika till Luke att jag skulle do, han blev jatteradd och kom springande stackarn. Men det gjorde inte ont langre efter att jag skoljt ut ordenligt i alla fall sa jag hoppas att jag inte far nagra men nu haha... Far jag det sa far jag faktiskt skylla mig sjalv for att jag var sa dum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0