Godissugen

Halvligger har i soffan och bloggar, jattetrott efter annu en hektisk dag pa praktiken. Nu ar det i alla fall helg, sa himla skont! Allt jag vill just nu ar att ata nagot gott till middag och senare choklad eller godis, ahh vad gott. Har sadan himla dalig willpower men nu maste jag sta emot, det finns ingenting hemma sa jag ska INTE ga till affaren och handla. Istallet far det bli en powerwalk och en toastie till middag med mozzarella och tomat. Luke ar helt inne i sitt Playstation for tillfallet och kommer nog vara det for resten av kvallen sa for min del blir det nog lite The Hills pa laptopen. Hoppas ni har en toppen fredag!



Jag vill ha choklad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0