Langt och blont

Saknar mitt langa har! Det var vaaaldigt langt innan jag klippte det i vintras sa det behovde en uppfraschning men nu saknar jag det och vill att det ska vaxa ut igen sa fort som mojligt! Gjorde det ju aven lite morkare nu for nagon manad sedan men det angrar jag lite ocksa. Eller angrar och angrar, det ar ju bra att testa pa lite nytt ibland tycker jag. Men i fortsattningen ska jag halla mig till langt och blont tror jag, det ar anda sa jag trivs bast. Funderar pa snedlugg nasta gang jag klipper mig dock, blir liksom en lite roligare frisyr da bade med uppsatt och utslappt. Har haft det forrut sa vet att jag trivs i det, sedan kan man ju bara satta upp i ett spanne ocksa. Japp, snedlugg och blonda slingor i olika nyanser far det bli pa mitt nasta frisorbesok!

Nu ska jag ta itu med disken, hanga upp tvatten och badda rent i sangen! Sedan blir det lite blogglasande tror jag och teve senare!



Snedlugg och mork farg.



Halvlangt och ljusblond fargning.



Jattelangt med blonda slingor.



Halvlangt igen i morkblond/ljusbrun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0