Ledig dag

Igar kvall kom Tess forbi pa middag, mysigt! Vi at ost och skink paj med en stor sallad, hummus och pitabrod! Tess tog med jorgubbar men vi orkade inte efter middagen sa jag har tagit nagra nu istallet, arets forsta! Denna vecka jobbar jag 4 dagar eftersom det blir 6 dagar nasta vecka sa idag blev en ledig dag for min del. Kanner mig sa himla trott, min pollenallergi har borjat som vanligt nu pa varen sa det ar val darfor. Det var skont med sovmorgon i alla fall :) Sedan at jag frukost framfor Sex and the City, kommer aldrig trottna pa den underbara serien! Har fixat det sista med utrensningen av klader nu, resultatet blev totalt 3 sopsackar fullt. Kanns skont att ha lite mindre i garderoben maste jag saga, behover dock kopa en hel del sa smaningom men kanner att jag inte riktigt vill lagga ned en massa pengar pa klader innan jag vager det jag vill. Har sa att jag klarar mig i alla fall sa det ar inget problem for tillfallet. Ska ut pa en powerwalk om ett litet tag, veckans forsta, senare ska jag bara laga middag till Luke och mig och sa blir det en teve kvall! Hoppas ni har en harlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0