Lugn tisdag

Igar kvall hade Luke superont i orat stackarn och kunde inte sova, imorse borjade det bloda ifran orat sa han gick till A&E pa sjukhuset dar han jobbar for tillfallet. Tydligen har han sprackt sin trumhinna :( Det laker forhoppningsvis snabbt i alla fall far vi hoppas <3

Idag har jag inte gjort sa mycket mer an tagit det lugnt har hemma. Min laptop hade inget ljud av nagon anledning igar kvall sa fick kolla pa program idag istallet som jag ville se :) Skont med en lugn dag i alla fall for imorgon blir det praktik! Ska ut pa en powerwalk strax tankte jag, behover lite luft. Senare blir det raksallad med en massa gronsaker och fetaost till middag. Hoppas ni har en toppen tisdag mina vanner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0