Mysig dag i Stockholm

Usch vad besviken jag blev imorse när jag gick upp och såg en massa snö utomhus! Nu får det vara nog tycker jag, det är ju ändå april liksom! Men det blev ändå en toppendag för idag har jag varit inne i stan med min fina vän Emelie, vi hade det så mysigt så med lite shopping, lunch och fika! Så gick vi på bio och såg Remember Me, den var jättebra men sorglig :( Usch vad jag fick ont i halsen inne på bion när jag försökte att inte gråta! Jag kan liksom inte gråta lite diskret och fint som alla andra kan utan brukar vanligvis bli halvt hysterisk när det är en sorglig film! Så jag fick verkligen hålla emot för att inte skrämma hela salongen haha. Men den filmen kan jag rekommendera i alla fall!

Har suttit här och myst i köket i kofta och tofflor och ätit ost smörgåsar och Ahlgrens bilar! Har även druckit min fjärde kopp te för dagen, det blev många idag! Nu är det dags att sova för min del, vi hörs imorgon!



Ute i snöslasket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0