Nu jaklar!

Idag var det dags att kora igang med vardagen har i London efter 2 veckors underbart lov. Behovde verkligen dem dar 2 veckorna kanner jag for att bara fa slappna av och vara ledig! Idag blev en ganska kort dag i alla fall med nagra timmars skola. Har nu praktik i 5 veckor framat och forst ut ar 2 veckor pa forlossningen, denna veckan blir det langa dagar pa onsdag och fredag.

Gick val upp nagot kilo medan jag var hemma men det hade jag raknat med. Nu ar det hardkorning som galler i 6 veckor innan jag aker hem igen. Har legat kvar pa ungefar samma vikt hur lange som helst nu, fortfarande -10 kilo sa det ar jag verkligen jattenojd med aven fast jag skulle kunnat ga ned bra mycket mer nu om jag verkligen forsokt. Men samtidigt tycker jag det ar bra att jag hallit mig pa samma vikt, da vet jag pa ett ungefar hur jag kan ata for att halla min malvikt senare.

Idag har varit en riktigt bra forsta dag pa dieten i alla fall och hann med en harlig powerwalk ocksa i kvalls solen! Till frukost i skolan blev det aggrora med toast, ett plommon till snack, smoothie till lunch, jattegod sallad med fetaost och stekt persika tll middag som Luke svangde ihop och sa apple med lite jordnotssmor efter det. Satsar pa att rakna kalorier, ata mycket protein, frukt och gronsaker men inte sa mycket kolhydrater. Kommer dock ata det minst en gang om dagen for vill inte ta bort dem helt. Sedan en massa vatten och traning sa ska vi se om det inte blir fart pa viktminskningen!

Nu ska jag kika pa lite program pa laptopen som jag missat nar jag var hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0