Ny vecka!

Hej bloggen, annu en ny vecka har startat idag! For mig betyder det borjan av 3 veckors praktik i community, vilket innebar att gora hembesok hos nyforlosta kvinnor och deras bebisar bland annat. Trivs valdigt bra med denna praktiken, speciellt eftersom jag tycker sa mycket om min mentor! Idag kandes lite segt dock, var jattehungrig hela dagen och kissnodig haha :( Stannade pa Tesco pa vagen hem och kopte hem en massa mat och efter en smoothie jag kopte dar och Lukes goda kycklingsallad till middag sa mar jag battre nu :) Kopte hem en massa gott som granola cereal och bagels med caramelized onion, mums! Nu har jag slappat lite framfor laptopen och underhallt mig med mina favoritbloggar, ska strax ta itu med disken. Maste aven tvatta en maskin samt vika ihop ren tvatt, att det aldrig tar slut dessa sysslor! Sa tankte jag aven ga igenom mina sommarklader och se om det ar nagot jag inte vill ha kvar i ar. I sa fall far det laggas till dem tva gigantiska sopsackarna jag redan fyllt med klader och annat smatt och gott jag inte vill ha kvar. Imorgon kvall kommer Tess hit och kikar igenom for att se om det ar nagot hon vill ha och resten skanker jag bort om inte Lukes mamma vill ha nagot ocksa :) Hoppas ni har fatt en bra start pa den nya veckan mina vanner och hoppas aven att ni har en mysig kvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0