Trott torsdag

Godkvall, hoppas ni har haft en harlig torsdag! Ar helt slut efter praktiken idag, det blev en intensiv dag men fick jobba mycket sjalvstandigt vilket jag behover for att utvecklas. Kom hem vid 5 tiden och tog ett bad for att gora mina trotta fotter glada :) Det ar harligt med bubbelbad men det blir inte av att jag badar sa ofta, var mysigt i alla fall och avkopplande. Sedan invigde jag mina toaster bags som jag kopte i veckan. Det ar en liten pase som man stoppar i brodrosten sa far man en grillad smorgas! Var valdigt skeptisk eftersom jag trodde att det inte skulle funka men min smorgas blev jattekrispig och osten smalte, mums! Kommer definitivt anvanda dem mycket framover! Blev sa fruktansvart sugen pa choklad efter det, tog nagra riskakor med smor och kalkon istallet och nu ar min craving over. Har hort att man bara ar riktigt sugen i kanske 20 minuter max och sedan gar det over, det galler bara att halla ut haha. Nu ska jag gora en kopp te och lasa bloggar. Imorgon blir en till lang dag pa praktiken och sedan vantar 2 dagars ledighet, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0