Weekend!

Denna helgen har varit superfin i London, varmt och soligt ute och sag till och med folk ga omkring i linne och shorts igar! Vara grannar gifte sig igar och vi vinkade av brudgummen nar han akte ivag i sin taxi, han var sa fin sa i sin kostym och jattenervos! Brollopet maste varit fantastiskt fint <3

Sjalv hade jag fullt upp har hemma med att stada hemma, trana och handla sa hann inte med att blogga. Igar kvall traffade vi vara vanner som bor en bit utanfor London, det tar ett bra tag att kora dit men var jattekul att traffa dem och deras ursota son!

Idag blev det en ordentlig sovmorgon, har sedan dess bara hunnit ata frukost och suttit har framfor min laptop. Ska strax byta om och ge mig ut pa en powerwalk. Imorgon ar det praktik pa forlossningen igen som galler och aven tisdag. Hoppas ni har en underbar sondag i varvadret!



Mina fina tulpaner!



Jag igar i min nya, bla skjorta fran H&M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0