Busy Friday!

Hej bloggen, idag har varit en jatterolig fredag med massvis att gora! Forst vara mock interviews i skolan imorse, det gick ju sadar kan jag saga haha... Blev inte erbjuden jobbet! Maste verkligen battra mig tills det ar riktiga intervjuer som galler. Sedan traffade jag en av mina vanner och at en jattegod lunch pa Pizza Express, en sallad med bland annat varm svamp, mozzarella och avocado. Traffade senare Elin och Therese for middag pa Hi Sushi, valdigt gott det med! Sa det blev varken stadning eller traning for mig i eftermiddag men det far jag avklara imorgon istallet. Jattekallt ute fortfarande fast det har varit en fin dag. Har varmt upp mig nu i kofta och tofflor och med en kopp te! Nu blir det blogglasning och kanske lite Sex and the City senare, vi hors imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0