Hardkorning

Tillbaka i skolan nu i 6 veckor innan vi far lov och det blev en lang dag idag, intressant amne om amning men var lecturer ar helt tokig haha! Efter uni sa skyndade jag hem, ivag till min GP och hamtade ut recept och sedan till Tesco och handlade mat. Luke svangde ihop en pastagratang till middag av rester vi hade kvar, det var ju finurligt och det blev dessutom jattegott!

 

Veckans invagning visade + 0.4 vilket inte ar sa konstigt eftersom jag inte var speciellt nyttig forrra veckan. Men jag blir irriterad pa mig sjalv eftersom jag nu haft 5 veckor pa mig sedan jag kom tillbaka fran Sverige och jag ar fortfarande exakt samma vikt som nar jag kom hem! Nu blir det hardkorning i 6 veckor innan jag aker hem nasta gang, bra att ha det som mal tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0