LCHF mat

Det har gatt valdigt bra idag med LCHF, har lite huvudvark men det kan man fa har jag last. Har inte kannt mig hungrig alls och det jag atit under dagen har verkligen varit gott:

Frukost: 3 stycken Oopsies som jag bakade igar efter att ha hittat recept online. Det ar "brod" gjort pa agg och philadelphiaost samt lite salt och bakpulver. Dem blev helt okej men smakar inte brod dock. Till frukost rostade jag dem och at med smor och skivat kokt agg.

 

Lunch: Sallad pa mango och chili kycklingen, spenatblad, lite bacon och en avocadorora.

 

Middag: Hotdogs med zuccini och coleslaw.

Har druckit te och en massa citronvatten. Ska strax ta en frukt ocksa!

 



Oopsies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0