Lite sjuk...

Somnade ganske tidigt igar kvall och gick inte upp forran 11 imorse, trots detta kanner jag mig helt slut. Dessa langa praktik dagar suger verkligen musten ur en och det tar flera dagar att aterhamta sig! Herregud, vet inte hur dem tjejer som har familjer och barn att ta hand om klarar sig nar jag knappt gor det som bara har mig sjalv att tanka pa! Nu har jag i alla fall inte praktik pa hela tva manader, forst 6 veckor i skolan nu och sedan 2 veckors ledighet!

Kande mig okej nar jag somnade igar kvall men imorse vaknade jag med huvudvark och halsont, sa nu sitter jag har i sangen med laptopen och en kopp te och tycker synd om mig sjalv! Skulle helst av allt bara krypa ned under tacket och stanna har hela dagen och lasa min bok men tyvarr ar det en hel del saker hemma som jag behover fixa. Damma, dammsuga, tvatta och byta sangklader bland annat. Maste aven till Tesco da det knappt finns nagot atbart hemma. Maste ocksa kopa ingedienser till Lukes alla hjartans dag overraskning som han ska fa imorgon :) Ikvall ar det final pa So You Think You Can Dance vilket jag inte vill missa sa det blir en lugn kvall framfor teven att se fram emot. Hoppas ni har en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0