Pa forlossningen

Antligen ar helgen har och praktiken avklarad. Har verkligen varit tre hektiska dagar pa forlossningen men roligt ocksa och har lart mig mycket. Jobbade inte med min vanliga mentor som jag brukar ha pa sjukhuset utan fick jobba med tre olika barnmorskor varje dag. Tva stycken av dem horde verkligen inte till mina favoriter och nar jag fick veta att jag skulle jobba med dem pa morgonen sa maste jag saga att det kandes minst sagt jobbigt! Men dem bada visade sig vara valdigt bra att jobba med, gav mig mycket ansvar sjalv vilket jag behover for att utvecklas. Det var en bra erfarenhet tycker jag och jag ar glad att jag fick jobba med dem. Dessutom visar det att mina forutfattade meningar inte alls stammer ibland och ar en dalig vana att ha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0