Stressad!

Pa fredag ar det precis 5 veckor kvar tills jag aker hem, langtar sa himla mycket! Har otroligt mycket i skolan som ska hinnas med innan dess. 2 stycken arbeten ska skrivas och lamnas in, vi har ett ovningsprov infor varens stora test pa clinical emergergencies, en av mina caseloads har sitt due date och sa maste jag borja ordentligt med mitt examensarbete som ska lamnas in i juli. Suck!!! Dessutom sa har vara lecturers bestamt att vi all ska intervjuas i 15 minuter var sa att vi ar forberedda infor jobbsokandet i var, min intervju ar pa fredag. Nasta vecka har vi reading week som tur ar och det kommer att bli pluggande varje dag for min del, langtar tills dem har veckorna ar over och jag sitter pa planet hem :)



Jag langtar!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0