03:39

Jag har uppesittarkvall har for mig sjalv! Slumrade till en halvtimme runt tva tiden men nu kanner jag mig ganska sa pigg faktiskt. Maste forbereda mig infor att jobba natt imorgon sa tankte stanna uppe sent ikvall sa att jag kan sova lange imorgon. Lukes alarm gar av vid fem sa tankte ga och lagga mig da, bara en och en halv timme kvar.

Sprang runt som en galning i Brent Cross och letade skor i flera timmar, kom inte hem forran lite innan sju. Det var ju helt omojligt att hitta ett par svarta, enkla peeptoes med lagom hog klack. Sa det fick bli ett par fran New Look utan oppen ta men dem ar fina och bekvama sa det far duga. Hittade en enkel, liten vaska pa H&M ocksa sa nu ar min outfit klar infor lordag. Kopte aven en jattesot kjol inne pa Zara. SATC2 var ju jatterolig tycker jag, inte lika bra som ettan men helt klart sevard och kommer absolut kopa den pa dvd ocksa. Ska underhalla mig med lite blogglasning nu, langtar efter att fa sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0