Beach 2010

Nu ar sommaren har och da hade jag tankt vara vid min malvikt, det har inte hant tyvarr men ar anda jattestolt for det jag faktiskt har gatt ned och inte gatt upp igen. Blir lite arg pa mig sjalv eftersom jag alltid satter mal som jag inte lyckas halla men samtidigt ar det bra att det gar langsamt eftersom vikten stabiliseras battre da. Aker hem i september nasta gang och da ska jag banne mig vara nojd med min vikt! Har redan gatt ned 12 kilo och vill ga ned lika mycket till sa nu ar det dags att ta tag i detta! Det som funkar bast for mig och det jag alltid kommer tillbaka till ar att rakna kalorier sa det ar det jag kommer fortsatta med, ungefar 1300 per dag kombinerat med traning 4 ganger i veckan ska jag forsoka satsa pa. 12 kilo pa 11 veckor innebar detta, tufft men det ar nu eller aldrig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0