Blondie!

Det gick helt okej att jobba natt, hade jattemycket att gora sa timmarna bara gick liksom. Dem har borjat med ett nytt notes system pa praktiken och det ar saa jobbigt att lara sig men det kommer val med tiden hoppas jag. Tva forlossningar blev det, spannande! Somnade utan problem i nagra timmar imorse och sedan var det dags for frisorbesok. Blev jattenojd med slingor och klippning. Tva ljusblonda och en morkare lade hon i och sa lite uppklippt framtill och snedlugg :) Visar bild i helgen! Vill spara ut mitt har riktigt langt nu sa det blev bara etapper framtill och inte baktill. Somnade om nar jag kom hem nagra timmar. Imorgon ar det dags for brollop, ska bli riktigt roligt och mysigt att sova pa fint hotell en natt ocksa :) Tar med mig kameran sa visar bilder nar vi ar tillbaka. Min outfit ar som sagt klar i alla fall sa imorgon bitti behover jag packa och fixa naglar etc. Ska utforska min nya mobil ett litet tag nu och sedan ska jag sova igen for tredje gangen idag hihi. Hoppas ni far en underbar helg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0