Glad Midsommar!

Glad Midsommar till er, hoppas att ni far en underbar afton! Onskar sa att jag var hemma i Sverige med en krans i haret med sill och nubbe! Men det far bli nasta ar forhoppningsvis :) Har i London blir det inte mycket till firande for min del. Vi brukar aka till Hyde Park dar alla svenskar samlas for att fira men det ar imorgon da jag jobbar lang dag :( Har inte handlat hem nagot fran Ikea heller, angrar det nu da det hade varit riktigt gott med lite traditionell midsommar mat!

Har ar det fint vader i alla fall, har en massa skolarbete att ta itu med sa maste satta igang idag. Ska ivag till banken och Tesco en snabbis senare ocksa. Blir nog aven en powerwalk och ska laga middag till Luke och mig ocksa. Sedan blir det jobb hela helgen :(

Ha en helt underbar midsommar nu mina vanner och fira lite for mig med ;)



Midsommarfirande i Hyde Park  2008.


Kommentarer
Postat av: Sofia

du far fira annu mer nasta sommar istallet!

hoppas din gardag var mysig med mat hemma med luke istallet! =)

saknar dig! halsa tess ocksa!

kramkram Sofia, rex halsar ocksa ;)

2010-06-26 @ 12:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0