Helt slut!

Hej bloggen, har haft fullt upp med praktiken sa har inte skrivit pa ett tag nu. Ar saa himla glad att nattskiften antligen ar over for den har gangen. Ar helt slut efter bara nagra timmars somn under dagen, jobbar lang dag imorgon sa maste sova ordentligt inatt. Det blir nog inga problem tror jag, ska strax krypa till kojs :) Har haft nagra tuffa natter pa praktiken och det kanns sa laskigt att om bara nagra manader ska jag jobba helt sjalvstandigt utan nagon vid min sida. Men med erfarenhet vaxer sjalvfortroendet och jag hoppas att jag kommer utvecklas till en riktigt bra barnmorska med aren.

Idag ar det Fars Dag har i England sa vi har varit hemma hos Lukes foraldrar och gratulerat. Vi kopte med oss Nandos till middag, har inte atit det pa evigheter. Var himlans gott! Cheesecake till efterratt, imorgon blir det ordentliga tag med dieten igen. Jag far skylla pa nattskiften den har gangen ;)

Gud vad roligt det ar med det kungliga brollopet hemma i Sverige, har inte hunnit se sa mycket bilder an men det lilla jag sett sag helt fantastiskt vackert ut. Ska uppdatera mig i veckan!

Hoppas att ni har haft en underbar helg, sov sa gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0