Juni ar har!

Nu har sommaren borjat, juni ar har! Hoppas pa fint vader i bade Stockholm och London nu hela sommaren ut. Idag sydde jag upp 2 par byxor hemma hos mormor sa nu har jag ett par linnebyxor och ett par jeans att anvanda, roligt med nagot annat an leggings ibland som jag vanligtvis alltid anvander. Sedan traffade jag Elin inne i stan, var sa kul att ses! Vi at sushi och promenerade, kopte godis och pratade :) Kom hem lite innan 9 tror jag att det var.

Pratar med Luke varje kvall och nu tycker han att det ar dags for mig att aka tillbaka. Min lilla alskling, han tycker inte om att vara hemma sjalv i var lagenhet som ar pytteliten men som han tycker kanns jattestor <3

Har atit mer av mitt godis (gud vad gott med plockgodis, det har jag inte atit pa hur lange som helst) last bloggar och kollat pa Sex and the City ocksa. En liten uppesittarkvall for mig sjalv! Nu ska jag lasa ut det sista kapitlet i min bok och sedan sova! Vaknar pa natten for att jag ar sa himla tappt med min allergi men det har kannts lite battre idag sa forhoppningsvis borjar det lugna ned sig nu. Sov sa gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0