Ny mobil

Jag har haft samma mobilnummer och pay as you go med Virgin sedan min forsta manad i England 2004. Virgin ar inte sa billigt och har funderat pa att byta till contract istallet men nar jag kom hem fran Sverige sa hade jag fatt en liten overraskning fran Virgin sa nu tycker jag lite mer om dem :) Tydligen har jag samlat poang under flera ar och har nu sa manga att jag kunde bestalla en ny mobil! Det passade ju perfekt for har velat ha en ny ratt lange. Min lila Sony Ericsson har hangt med ett tag nu och har funkat fint men ar trott pa fargen och dessutom har den marken overallt fran att jag tappat den :( Sa nu hade jag £70 i rewards och kunde bestalla en sprillans ny Samsung Tocco Lite for endast £25 med delivery. Det var inte daligt tycker jag, den kommer imorgon sa ser fram emot det :)

Har ar min nya mobil, snygg i svart och med touch screen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0