Shopping och bio

Vaknade runt 9 imorse vilket jag trodde jag skulle gora efter ungefar nio timmars somn, alskar ju att sova ;) Har atit frukost och suttit framfor laptopen hela formiddagen med forsta Sex and the City filmen pa i bakgrunden. Ikvall ar det namligen antligen dags att se film nummer tva och nu ar jag fullt uppdaterad pa vad som hande i ettan :) Har langtat sa mycket efter att se den, vet att den fatt en hel del dalig kritik men jag tror att jag kommer tycka om den, kanske inte lika mycket som ettan dock.

Ska strax gora mig i ordning och aka till Brent Cross, maste kopa ett par klackar till lordagens brollop. Eftersom min klanning ar ganska sa sot med blommor i tyget och rosett i midjan vill jag ha ett par enkla, svarta klackar. Garna med peep toe. En matchande vaska maste ocksa inhandlas!

Senare blir det en powerwalk tror jag, Luke ska laga middag och sa bio med Tess ikvall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0